اخبار

هدف ما معرفی کشتی‌گیر به تیم‌ ملی است
روابط عمومی /

جزینی:

هدف ما معرفی کشتی‌گیر به تیم‌ ملی است

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان با اشاره به هدف‌گذاری کشتی سپاهان برای سالیان آتی، گفت: نگاه ما به المپیک است و هدف‌مان این است که بتوانیم با حمایت‌های باشگاه سپاهان و هیئت کشتی استان اصفهان در رده‌های نونهالان ،نوجوانان و جوانان نمایندگان شایسته‌ای از استان اصفهان به تیم ملی معرفی کنیم. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و به نقل از ایسنا، رسول جزینی با اشاره به هدف‌گذاری کشتی سپاهان برای سالیان آتی، اظهار کرد: نگاه ما به المپیک است و هدف‌مان این است که بتوانیم با حمایت‌های باشگاه سپاهان و هیئت کشتی استان اصفهان در رده‌های نونهالان ،نوجوانان و جوانان نمایندگان شایسته‌ای از استان اصفهان به تیم ملی معرفی کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: امسال شرایط خاصی وجود دارد و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به نظر من با وجود شرکت کردن روسیه در این مسابقات سخت‌ترین سال المپیک و قهرمانی جهان را داریم، اما هیچ کدام از این شرایط باعث کم شدن انگیزه و شایستگی کشتی‌گیران تیم ملی ما نخواهد شد و ما می‌توانیم با استفاده از تجربه‌های خودمان حتی قهرمان جهان شویم.

ملی‌پوش فرنگی‌ اسبق اصفهان با اشاره به موانع این رشته، افزود: زندگی یعنی مانع، ولی مانعی که قابل حل نباشد، نداریم. تنها مانع ما در این مسیر نبودن الگوی کشتی در استان است که به آن احتیاج داریم. 

جزینی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم بتوانیم در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان ملی‌پوشانی داشته باشیم و بقیه بازیکنان هم بتوانند به‌عنوان الگو از تجربیات آن‌ها استفاده کرده و پیشرفت زیادی داشته باشیم.    

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان در خصوص شرایط کشتی استان و آکادمی سپاهان، توضیح داد: سنگ محک کشتی، مسابقه است و مسابقات آینده ما تعیین کننده آن‌ خواهد بود که چه پیشرفتی کرده‌ایم و با حمایت باشگاه سپاهان و هیئت کشتی تا چه میزان به اهدافمان رسیده‌ایم.  

مطلب قبلی طلایی پوشان ووشو عازم هانگژو می‌شوند
مطلب بعدی سپاهان خاطرات خوبی از بازیکنان عراقی دارد/ بازی سخت و مهمی مقابل نیروی هوایی عراق خواهیم داشت
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN