اخبار

ملیکای ایران، با سپاهان جاودانه‌تر شد

ستاره ها هیچگاه خاموش نمی شوند؛

ملیکای ایران، با سپاهان جاودانه‌تر شد

خانواده ملیکا محمدی فوتبالیست فقید تیم ملی بانوان کشورمان، لباس فصل گذشته سپاهان ملیکا و استوکهایش را به موزه باشگاه سپاهان اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، خانواده ملیکا محمدی در جریان سفر به اصفهان و حضور در باغ فردوس با اهدا تابلو فرش مزین به تصویر ملیکا محمدی، ضمن تقدیر از دو تیم سپاهان و آوا تهران بازی این دو تیم را نیز مشاهده کردند.
خانواده محمدی پس از اتمام بازی با حضور در ورزشگاه بزرگ نقش جهان، ضمن بازدید کامل از موزه این باشگاه، آخرین لباس فصل گذشته ملیکا در لیگ برتر به همراه سپاهان (شماره ۸) و همچنین استوک های وی را به موزه سپاهان اهدا کردند تا در بخش نام آوران موزه برای همیشه ثبت شود.
گنجینه موزه سپاهان، مُتشکل از ۶ سالن و راهروی اصلی و ۶ سالن در دست احداث بخش‌های گوناگون آثار هنری و تصویری مانند سیر تاریخی تکمیل باشگاه، افتخارات، تصاویر پیشکسوتان و ملی پوشان اسبق، هواداران، هنرمندان حامی تیم، بازیکنان نامی تیم‌های مختلف، جام‌های قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، وسایل و مدال‌های اهدایی سایر ورزشکاران و تیم‌ها است.
لازم به ذکر است مسئولان‌ تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز هفته گذشته در سفر به شیراز برای مصاف با تیم فراایساتس با در حضور در منزل محمدی ضمن عرض تسلیت مجدد، یادبودی هایی از باشگاه سپاهان را به خانواده محمدی اهدا کرده بودند.

مطلب قبلی محمدخانی: از بازیکنان بومی و آکادمی سپاهان در لیگ برتر استفاده کردیم
مطلب بعدی سپاهان باز پیروز شهرآورد/قهرمانی قطعی شد!
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN