اخبار

طوفان بلندقامتان سپاهان در تبریز/مس مقابل چشم ۲ هزار هوادار آب شد

مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال مردان

طوفان بلندقامتان سپاهان در تبریز/مس مقابل چشم ۲ هزار هوادار آب شد

بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال با پیروزی خارج از خانه مردان والیبالیست سپاهان مقابل مس سونگون به پایان رسید تا مسابقه سوم در اصفهان، سرنوشت تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص کند.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان و در دیدار دوم، تیم والیبال سپاهان با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل مس سونگون به پیروزی رسید.

در این رقابت که بیش از ۱۳۰ دقیقه به طول انجامید، مس سونگون که از حمایت ۲ هزار هوادار تبریزی برخوردار بود بازی را بهتر آغاز کرد و توانست دست اول را با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۴ پیروز شود.

بلندقامتان سپاهان از دست بعد ورق بازی را برگرداند و با ترتیب حملات مناسب و برنامه‌ریزی کادرفنی توانستند در سه دست پیاپی با نتایج ۳۲ بر ۳۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ پیروز شوند و این رقابت حساس را به سود خود به پایان برسانند.

لازم به‌ذکر است طلایی‌پوشان با پیروزی در این دیدار موفق شدند کار صعود را به بازی سوم بکشانند تا مسابقه ی سوم که جمعه هفته جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌گردد، تعیین کننده تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی باشد.

مطلب قبلی پیروزی سپاهان در دیدار تدارکاتی خانوادگی
مطلب بعدی قهرمانی سپاهان در لیگ چهارده سال اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN