اخبار

در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

هاجر دباغی:

در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم

مهاجم ملی‌پوش سپاهان گفت: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و همه جا اعلام کردم در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم.

هاجر دباغی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بعد از دو سال گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، اردو‌های تدارکاتی و کادر فنی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است امیدوار هستیم سریع‌تر به آمادگی لازم برسیم.


وی افزود: اردو‌های انتخابی را پشت گذاشتیم و در حال گذراندن اردو‌های آمادگی هستیم، خدا را شکر تا اینجا عملکرد خوبی داشتم  و امیدوارم بتوانم آمادگی خود را روز به روز افزایش دهم و در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به مرحله انتخابی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا قرار گیرم.

ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص تورنمنت بلاروس گفت: بلاروس و ازبکستان در این چند سال پیشرفت خوبی داشتند و در کمپ بارسلونا اردو آماده سازی خود را برگزار کردند؛ در این رقابت‌ها محک بسیار خوبی خوردیم و نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناختیم و امیدوار هستیم با پوشش دادن نقاط ضعف خود برای مسابقات اصلی آماده شویم.

دباغی در خصوص شرایط خود در باشگاه سپاهان گفت: با آمدن آقای ساکت تحول چشمگیری در مدیریت باشگاه و ورزش بانوان به وجود آماد و خانم حقانی هم همیشه توجه ویژه‌ای به تیم فوتبال بانوان داشتند؛ از قرارداد خود با سپاهان بسیار راضی هستم، در چند سال حضور خود در سپاهان با حمایتی که باشگاه از من داشت موفق شدم عملکرد خوبی داشته باشم،  یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و همه جا اعلام کردم در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم.
وی با مثبت ارزیابی کردن راه اندازی آکادمی فوتبال بانوان سپاهان گفت: راه اندازی آکامی باعث پیشرفت فوتبال بانوان از رده‌های پایه خواهد شد و می‌توانیم از این سرمایه‌ها برای تیم اصلی خود سالیان سال استفاده کنیم و به جایی برسیم که یک تیم کاملا بومی در لیگ برتر برای قهرمانی داشته باشیم.

مطلب قبلی بهزاد قهرایی پور به سپاهان نوین پیوست
مطلب بعدی مجید رحیمی‌زاده به سپاهان بازگشت
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN