اخبار

بازدید منتخبین شورای شهر اصفهان از ورزشگاه بزرگ نقش‌ جهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

بازدید منتخبین شورای شهر اصفهان از ورزشگاه بزرگ نقش‌ جهان

هشت نفر از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بازدید از ورزشگاه بزرگ نقش در جریان مشکلات این مجموعه ورزشی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجید نادرالاصلی، غلامحسین صادقیان، رسول میرباقری، محمد نورصالحی، فرزانه کلاهدوزان، مصطفی نباتی‌نژاد، عباس حاج رسولیها و علی صالحی هشت نفر از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن حضور در ورزشگاه نقش‌جهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه این دیدار، منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان از ورزشگاه نقش جهان دومین ورزشگاه بزرگ کشور و بزرگترین پروژه ورزشی بعد از پیروزی انقلاب و سالن ۲۵ آبان بازدید و ضمن قدردانی از شرکت فولاد مبارکه جهت ساخت و تکمیل این پروژه عظیم، با توضیحات محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه در جریان مشکلات این مجموعه ورزشی قرار گرفتند.

در پایان این بازدید منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان برای حل مشکلات ترافیکی، دسترسی بهتر هواداران به ورزشگاه و انجام تعامل‌های لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از سایر بخش‌های این پروژه ملی و ... اعلام آمادگی نموده و قول همکاری‌های لازم را دادند.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی دیدار کادر فنی تیم‌های پایه والیبال سپاهان با محمدرضا ساکت
مطلب بعدی رونمایی از کلاه ایمنی هواداران سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
3/5
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN