اخبار

استارت کوهنوردان صنعت فولاد برای صعود به قله‌های دماوند و آسمان‌سرا
روابط عمومی /

استارت کوهنوردان صنعت فولاد برای صعود به قله‌های دماوند و آسمان‌سرا

تیم‌های کوهنوردی آقایان و بانوان صنعت فولاد برای صعود به قله‌های دماوند و آسمان‌سرا اقدام به صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهدی امامی سرپرست تیم‌های کوهنوردی صنعت فولاد، در گفت‌گو با پایگاه خبری باشگاه با اشاره به برنامه صعود تیم‌های کوهنوردی بانوان و آقایان صنعت فولاد، اظهار کرد: تیم کوهنوردی آقایان شهید امینی فولاد مبارکه جهت صعود به بام قله دماوند، از روز گذشته اقدام به صعود کرده است.

وی با اعلام اینکه برنامه صعود این تیم طی سه روز انجام می‌شود، افزود: مسیر و جبهه‌ای که این تیم برای صعود به قله‌ی دماوند انتخاب کرده، جبهه شمال شرقی است، که حدود ۳ هزار متر از سطح دریا در طول سه روز ارتفاع می‌گیرند و پس این چند روز بازگشت دارند.

سرپرست تیم‌های کوهنوردی صنعت فولاد، درباره وضعیت کوه دماوند، توضیح داد: قله دماوند با ارتفاع ۵ هزار و ۶۰۹ متر، بلندترین قله خاورمیانه و ایران است و ما ایرانیان مفتخریم که این قله در کشور ما وجود دارد. 

وی در خصوص تیم کوهنوردی اقایان، تصریح کرد: تیم کوهنوردی آقایان شهید امینی فولاد مبارکه با ۲۵ نفر کوهنورد و به مربیگری محسن لچیانی، مرتضی اشرفی و به سرپرستی سیدرضا بنی هاشمی و پزشکیاری محمدعلی شاهی در این صعود حضور دارند.

امامی با اشاره به تیم کوهنوردی بانوان نیز، گفت: تیم کوهنوردی بانوان صنعت فولاد، پس از دوماه جدایی از برنامه‌‌های صعود، طی یک برنامه سه روزه از امروز صبح عازم قله آسمان‌سرا در منطقه رودبار استان گیلان شدند. البته قله آسمان‌سرا با ارتفاع ۲ هزار و ۵۰۰ متر از سطح دریا یکی از مقاصد صعود تیم‌های کوهوردی در شمال کشور است.

وی در خاتمه، بیان کرد: تیم کوهنوردی بانوان صنعت فولاد به همراه ۱۵ نفر کوهنورد، با مربی‌گری ستایش نادری، سرپرستی مریم جمالی‌پور و پزشکیاری محمدرضا رحیمی عازم صعود به قله آسمان‌سرا هستند.

مطلب قبلی ترکیب سپاهان مقابل ذوب‌آهن مشخص شد
مطلب بعدی سپاهان مدارک آسیایی تیم فوتبال را تحویل داد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN