اخبار

از مشکلات فرار نمی‌کنم/ درباره دیدار فردا احساس مثبتی دارم

ژوزه مورایس:

از مشکلات فرار نمی‌کنم/ درباره دیدار فردا احساس مثبتی دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آدمی نیستم که از مشکلات فرار کنم و عقیده دارم انسان‌ها با صحبت می‌توانند مسائل را حل کنند و با تعامل به یک درک متقابل هم برسند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: مدتی در بازی‌های خانگی امتیازات خوبی کسب کردیم و از لحاظ کیفی هم خوب بودیم. بازی فردا برای هر دوتیم مهم است، ما می‌خواهیم جایگاه خود را در بین سه تیم صدر جدول حفظ کنیم و انتظار یک بازی خوب داریم. احساس مثبتی دارم و فکر می‌کنم امتیاز بگیریم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه حواشی در خصوص جدایی شما از سپاهان مطرح شده است، این موضوع چقدر صحت دارد، گفت: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم و حتی به این موضوع هم فکر نمی‌کنم. روزی که همه ایرانی‌ها از این کشور بروند، من هم از ایران می‌روم. آدمی نیستم که از مشکلات فرار کنم و عقیده دارم انسان‌ها با صحبت می‌توانند مسائل را حل کنند و با تعامل به یک درک متقابل هم برسند.

مورایس در خصوص تغییراتی که در کادر فنی و در باشگاه نفت مسجد سلیمان به وجود آمده است، تصریح کرد: نمی‌توان گفت تغییرات نفت مسجد سلیمان نشانه خوبی است و این موضوع برای ما معایب یا مزایایی ندارد. در مسابقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و تمرکز ما روی کار تیم خودمان است و قصد داریم از همه دقایق بازی به نفع خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه دهد: خوشحالم که همه بازیکنانم برای بازی فردا آماده هستند، یاسین سلمانی تمرینات را شروع کرده و احتمال دارد در هفته‌های آینده برای تیم بازی کند. فرناندز هم هفته آینده تمرینات تیمی را شروع خواهد کرد و در حال آماده شدن است.

مطلب قبلی انگیزه بلندقامتان سپاهان، مانع از شکست مقابل نماینده پایتخت نشد
مطلب بعدی جشنواره گل شاگردان ارمغان احمدی در مصاف با مس رفسنجان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN